9 فایده مصرف آب نیشکر در بارداری

سه شنبه 5 شهريور 1398
10:53
news

آیا شما هم به عنوان یک مادر باردار، همیشه از عادات غذایی روزمره خود مراقبت می‌کنید؟ آیا شما هم به عنوان یک مادر باردار، در مورد آنچه که برای خوردن و آشامیدن در طول روز انتخاب می‌کنید، مراقب هستید؟ اگر پاسخ شما هم به سؤالات بالا مثبت است، پس شما باید به طور منظم، از آب نیشکر در رژیم غذایی 9 ماه دوران بارداری خود استفاده کنید. آب نیشکر، نه تنها یک ماده مغذی برای مادران باردار و جنین درون رحم این افراد به شمار می‌رود، بلکه برای دوران حاملگی زنان نیز، نوشیدنی خوشایندی خواهد بود. در ادامه این مقاله، درباره محتوی مواد مغذی آب نیشکر بحث شده، امنیت این ماده مغذی برای مادران باردار و جنین درون رحم این افراد مورد بررسی قرار گرفته و مزایای بهداشتی مصرف آن بیان خواهد شد.


اگر میخواهید در بارداری از چغندر مصرف کنید این مطلب چگونگی مصرف چغندر قند دربارداری را بخوانید


آب نیشکر حاوی چه مواد مغذی است؟

نیشکر، نوعی از گیاهان چندساله بلند است که بومی مناطق گرمسیری آسیای جنوب شرقی می‌باشد؛ این گیاه معمولاً در مناطقی که درجه حرارت بالایی دارند، به خوبی رشد می‌کند. جالب است بدانید که از نیشکر، عمدتاً برای تولید شکر استفاده می‌شود؛ با این حال، می‌توان در تهیه محصولات باارزش مانند ملاس و باگاس نیز از نیشکر استفاده کرد. بر اساس این توضیحات، آب نیشکر غنی از مواد مغذی ضروری برای بدن مادران باردار و جنین درون رحم این افراد مانند آهن، منیزیم، کلسیم و ویتامین A، B1، B2، B3، B5، B6 و C است. همچنین، آب نیشکر منبع غنی از فیبر محلول، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیتونویتی است که اگر از نیشکر تازه و در شرایط بهداشتی تهیه شود، یک نوشیدنی مغذی برای 9 ماه دوران بارداری زنان به شمار می‌رود.

منبع : مامانم


[ بازدید : 520 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ((زندگی سالم)) است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]